Posted in Little Prince, Romance Languages, Walloon

Liège Walloon (Walloon) – Li p’tit prince

littleprince   Translator: Guy Fontaine

Ah! Li p’tit prince, dj’a fini par comprinde, pitchote a midjote, si p’tite vèye tote plinne di miråcolêye. I n’aveût-st-avou, po s’ candjî lès-îdèyes, qui l’ doûceûr dè solo qwand i s’ coûke. Mins ça, dji n’ l’a-st-apris qui l’ qwatrinme djoû, å matin, qwand i m’ dèrit: Dj’inme bin dè vèy li solo s’ coûkî.

Oh, little prince! Bit by bit I came to understand the secrets of your sad little life. For a long time you had found your only entertainment in the quiet pleasure of looking at the sunset. I learned that new detail on the morning of the fourth day, when you said to me: I am very fond of sunsets. 

One thought on “Liège Walloon (Walloon) – Li p’tit prince

Leave a comment